Sabtu, 17 September 2011

its my birthday..im so happy today

takdela happy sangat..biase2 je..yang pasti umur makin bertambah 1 angka...dan aku masih berada di takuk yang sama...sob sob sob..
Aku doakan kesejahteraan untuk diri aku...semoga aku diberi kekuatan dlm mengharungi liku2 hidup..semoga segala urusanku dipermudahkan oleh-Nya...dipanjangkan usia jadi dapatlah aku besarkan anak-anak sampai mereka jadi orang yang berjaya...doa supaya aku sentiasa disayangi oleh insan-insan di sekeliling....dan yang paling penting...semoga impian aku akan terlaksana 1 hari nanti......sebagai hadiah..terimalah gambar dari besday girl bersama pasangannnya.........uwekkkkkkkk.....geli sebut besday girl..macam nak tampo muka sendiri rasa...












besday girl berselipar biru dan pakwenye beselipar pink..oh how sweet rase cam nak tunjal2 kepala sendiri..eh

5 ulasan:

  1. selamat hari lahir. may God give u health and well =)

    BalasPadam
  2. apesal papa macam muda gilos je? kemainn


    happy birthday mama !! :))

    BalasPadam
  3. ehh bikpah...mane de beliaw nmpak muda...camera trick je smua tu..;-)

    BalasPadam
  4. kak yan hepi befday...dah tuo! kehkehh

    BalasPadam