Jumaat, 8 Mac 2013

Terasa diri semakin tuwek

Anakanda ishqi dah darjah 1 tahun ni..rase macam tak percaya je..aku tak percaya cinta....aku tak percaya cinta..aku tak percaya c.i.n.t.a...eh..celaru plak identiti aku ni.

So far sekolah ok je kot..takdela istilah tarik kain mak tak bagi balik ke ape kan..yela budak jaman ni manede nangis nangis macam mase jaman aku dulu..eh macam terkata diri sendiri pulak.

Cumanye pack je la jadual harian dia..pagi sekolah kebangsaan sampai kul 1..balik uma mandi makan pakai baju n bersiap sempat main ipad seround jengah kebun hay day dia pastu gi sekolah agama pulak kul 2 smpai kul 6... Dari sekolah agama terus aku anto mengaji kul 7 smpai uma pastu mandi makan buat homework kemas buku masuk dlm beg, tgk cite oggy kejap, gaduh dengan raudhah pening kepala aku tepat kul 9.30 malam petir pun berbunyi TIDO SEKARANG!!!! Gila disiplin ala tentera aku ni..

Eh dah pukul 2.20 pagi la aku kene tido ni sebab esok kul 6 nak memetir lagi kan..biasela bapak ngan anak,selagi tak dengo petir ni bunyik selagi tu la sakan tarik gebo..ok tata








6 ulasan:

  1. tua usia tapi muda belia..hehehe..

    BalasPadam
  2. ahahahaha gambar last tu sempattt.

    BalasPadam
  3. maaf nk tnyee..ishqi mmg g sekolah xpakai tudung ke?bukan hapee risauu kot2 kwn2 sekolah die ade kutu....kangg...just my opinion...btw good writing kak yan!

    BalasPadam
  4. hahaha..mana2 mak pon mesti ada kilat petir sambar menyambar setiap pg di setiap umah kot..hahhaha

    BalasPadam
  5. Ishqi x bertudung sebab x sanggup nk tgk herot berot muka dia bila blk skolah.. Hehe.. Setakat ni lom ade kutu sbb mak dia selalu pantau..agknye kutu pn seram nk dgr petir mak ishqi

    BalasPadam