Rabu, 14 Disember 2011

Miss My Melaka

Petang bila papa balik dari course kitaorg akan kelua jln2 cari makan.  Tapi yang bosannye KL ni jem memanjang bikin kitaorang semua stress..lalulah ikut ceruk mane mesti jem punye..Semalam sekali lagi stuck dalam jem laki aku dah bebel2 sakit plak telinga aku mendengarnye las2 aku bebel dia balik terus dia plak yang sakit telinga.  Plannya nk gi mkn, biase jalan kaki je tp ptg semalam kan ujan renyai-renyai lecehla nk jalan kaki bwk payung sambil dukung ini budak lagi.  Awal-awal aku dah warning kul 9 musti balik bilik sebab aku nk tgk cinta elysa final episod.  Kitaorg kelua smlm kul 6.45 sampai kt hotel smula tepat kul 9 dan kitaorg kelua tu semata2 nak tempuh jem je tak dapat berenti mkn kt mn2 pun...boleh camtu?

Dah 4 hari kat sini dah rase bosan ya amat..

Esok petang dah balik melaka.  Rindu sangat kat rumah.  Rindu kat bantal.  Rindu kat katil.  Rindu kat sofa.  Rindu kat dapur.  Rindu kat meja makan.  Rindu kat peti ais.  Rindu kat lesung batu.  Rindu kat pokok cili..pokok kailan aku mesti dah boleh tuai agaknye...tak sabar nak balik.

Kat melaka ade awan yg cantik camni...eh mcmla kt tempat lain takde awan ye.

kat melaka pun ade dessert jugak tapi rosenye takde.

3 ulasan:

  1. muaz-i love u lah melaka

    lya-kt area kapal selam klebang tu le..apekename baru tmpat tu?dataran 1 malaysia eh..

    BalasPadam