Khamis, 16 Disember 2010

hot in here!!

cuaca kat melaka arini agak sejuk gakla..ade la mcm ala2 winter sonata..bukan sonata salji..tapi sonata gerimis...
cuaca aje yg sejuk...tapi hati mama rock agak panas...
sepanas konsert double trouble...
ape taknye..

bekalan sustagen dgn huggies drypantz cik jerry dah abis..bekalan melantak pn dh abis gk..jd mama nk msk ape..
mlm tadi mama dh bilang sama papa rock tp ye boleh senyum ala2 taik kambing nak luruh...
pahamla tu..nk suh aku gi beli sendirik la tu..
taula segala kemudahan dh ade depan mate...tinggal nk kene gi beli jek..

masalahnye..
aku nak bersopping dgn cik tom n jerry tu..
lemah segala urat2 sendi aku...
paham2 jela...berbelanja sambil membawa 2 org anak yg x bape nak empuk ni...alahai!!!
sorang ke utara...sorang selatan...
sorang nak itu..sorang nak ini...
boleh meroyan mak neng nak...
tapi sbb nk tunjuk yg mama ni indipendence..mama gi gkla..

wah destinasi x hengat..
jusco bandaraya...(bukan ape..senang nk lunch skali kang)
dh dekat 2 jam mama kt dlm tu(makan dan berfoya2)..
tergerak nk kol papa..ghopenye...
dia dh balik uma..
cpt lak balik org tua ni..selalunye selagi bulan x mengambang..
jgn arap nk tgk muka beliaw..
dahla tu..bukan nk roger yg beliaw balik awal...kalo x,xdela mama berfoya2 sgt..(tujuan sebenar g outing lom beli lagi)
terkocoh2 la mama beli barang..
drive pn dh mcm nk tercabut bumbung kete..(kalo ade pakcik jpj dah disamannye mama...)
bukan ape..mama xsukala kalau papa balik tp mama xde kt uma(w/pn papa xkisah)..
tgh bwk kete tu leh lak mama terpikir..alang2 papa balik awal..nk ajak dia g survey skolah cik tom..
mama capai tipon n kol papa..
yg mama barannye...
ayat beliaw...

mama katne??papa dh nk kelua balik ni..barang yg diaorg angkt kt sg mati td jatuh pecah jadik papa kene blablablabla.....tut..tut...

barannye pasal mama letak tipon mcm tu jek...
adoi...sudahla balik xbgtau...
aku sampai uma dia lak nk kelua balik...
tensiiiiiiii.....sekurang2nye tiponla aku,xdela aku terkejar2 nk balik uma kalau tau dia nk kelua semula..bolehla teruskan aktiviti berfoya2 aku dgn cik tom n jerry ni..
susah sgt ke nk tipon??
susah ke??kalo camni xyah pakai tipon lagi baik..



perlu ke mama pakai baju ni baru beliaw nk paham??(ehsan..abang google)

1 ulasan: