Rabu, 22 Disember 2010

Kisah Dari Saudi.....

Saya ade kawan.  Nama dia suzieyana.  Nama glemer dia kt fb oggy syj.  Dulu mase sekolah saya selalu g meronggeng ngan dia.  Hahaha.  Kami sama-sama terejal.  Lepas habis sekolah saya lost kontek ngan dia. Sampaila bulan september aritu saya jumpa dia balik kat fb..suka sangat saya.  Dapat jumpa kawan lama.  Dia dah tak dok kat Malaysia.  Dia dah jadi warga Arab Saudi.  Nasib baik mase balik raya aritu dia x pakai purdah. Kalau x, mesti saya takut sebab dulu2 mase zaman
sekolah glemer citer pasal antu purdah ni.  Antu purdah ni nak tangkap anak dara seramai 40 orang.  Bila dia bagi salam dia ckp assalamualaikum..kum..kum...

Maaf ye..saya melalut pulak..

Raya aritu saya gi raya uma suzi.  Lama x jumpa dia.  Anak dia pn dah 3 orang.  Mase nak balik dia hadiahkan saya shawl.  Souvenier dari Saudi. Tapi saya xpenah pakai.  Tetiba semalam saya rase mcm nk pakai.  Cantik rupenye.  nak tengok??

Cantik kan??  yang mane 1 lg cantik?  Shawl ke saya??hikhikhik...tgk cik jerry tu..nyibuk aje taw..

1 ulasan: