Jumaat, 29 Julai 2011

LiE To Me yang menggilakan aku.

Malam tadi.   Masa orang lain sibuk terjerit-jerit tengok bola, aku plak sibuk berangan sensorang sambil senyum simpul macam kambing.  Kan ade segmen dlm surat kabo tu tajuk dia senyum kambing.  Ha, macam tula senyuman aku.  Orang lain yang aku maksudkan tengok bola tu sebenarnye laki aku sorang je.  Anak dara aku yang dua tu mane ade mase nak layan bola.  Dorang sibuk buat sepah kat bilik.  Tapi masa bapak dia jerit gol pandai plak dorang tolong tambah kemeriahan dengan jerit sama2.  Tak sampai seminit sambung balik usaha menjadikan bilik dorang macam tapak pelupusan sampah.   Lantak.  Aku malas nak bising.  Sebab aku tengah berangan kan.  Jadi mood aku baik.  Cuba kalau aku tak berangan.  Garang macam singa.  Singa pun tak garang dengan anak2 dia macam aku.

Hey la mukadimah pun nak panjang-panjang.  Aku kalo menceceh memang tak ingat.  Nampak je macam diam.  Tapi awas!  Sekali aku dah buka mulut susah aku nak tutup.  Nama aku kan Yan jadik aku dengan tempayan tu dah macam adik beradik la nama dah dekat-dekat.  Sebab tu ade peribahasa mulut tempayan.  Kan aku dah stat balik.

Aku sebenarnye nak bagitau ape yang membuatkan aku senyum macam kambing tu.  Kalau korang tgk kt profile aku tu kan aku tulis aku suka tengok cite korea.  Tapi tak semua cite korea aku layan.  Aku layan yang ade hero hensem je.  Tapi cite yang aku layan kali ni memang best gile la.  Cite Sikit Punye Gila yang  Makcik Joyah berlakon pakai bikini dulu pun tak sebest gila mcm cite ni.  Cite ni la yang membuatkan aku senyum toye.













Bes gile dahla ade pakwe hensem gile,romantik gile.... kaya gile lagi tu.  Gila...gila.....






hehehe...malu.  
Aku kononya berangan akula yang jadi Gong Ah Jung tu..  Ya Allah toyenye aku.  Kalau laki aku tau ni mesti dia kata aku gila. 

Cite ni memang bes.
Tajuk dia Lie To Me.  Boleh tonton kat chanel 393 One Hd tiap hari rabu n khamis pukul 9.05 malam.  Yang takde B'Yond tu ble tengok kat MySoju.Com.  Aku bagi 5 bintang untuk citer ni.  Wah, tetiba jadi pengkritik drama plak.  Mehla tengok same2.  Ble jadi gila macam aku.  Heeee...

*sambung balik layan episod yang aku termissed aritu...gila..gila...memang tak syak lagi aku dah gila.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan