Rabu, 19 Oktober 2011

Pizza Hut Ultimate Chessy 7

Menu terbaru dari pizza hut yang boleh menambahkan ketebalan babat-babat kat perut aku ni..mana boleh weyy...aku ni asal ade menu baru lekas-lekas nak tarik tangan laki aku ajak makan..haihla mudah betul terpengaruh.

Semalam kebetetulan dia sampai uma agak awal la jugak dlm kul 6.45 pm tgk anak-anak dah siap berseluar jeans bagai terus dia cakap...

Waaaa..ni dah siap pakai cantik-cantik ni mesti mama dah ade plan baek punye ni!

Hoi harusla pa..hehe..nasib baik laki aku ni pun 2 kali 5 cam aku gak pantang ade benda baru deras je nak cuba.

Jadi dengan kembang mulutnya kami memperkenalkan Pizza Hut Ultimate Cheesy 7 yang baru...

Versi aku

Versi pizza hut
Memang walla wey la sebab kat atas dia ada 7 jenis cheese jadi bagi pengemar cheese tegar mcm aku sila jadikan ini sebagai menu wajib cuba.  Yang bulat-bulat tu adalah cream cheese jenis kuala philahdelphia dan kalau suka anda boleh tambah salah 1 dari 3 jenis topping yang ada iaitu creamy chicken, creamy pepperoni atau chesy hawaiian chicken supaya pizza anda menjadi super duper mabeles.  Eheh, tapi kene tambah rm2 la..

EAT
LAUGH (not really)
SHARE
Gambar aku?  Tarakkkk...hehe..eh jap, kalau korang makan pizza ni in between 20 hingga 30hb oktober ni, korang boleh join kontes dan bakal berpeluang memenangi LCD tv atau ipad 2 atau apentah lagi hadiah dia tak ingat lak aku sila layari sendiri website pizza ye..ok..tata titi tutu!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan