Jumaat, 7 Oktober 2011

Sayang Mead Johnson lagi dan lagi..

Semalam kutuk jiran dalam blog...hari ni rasa cam besalah plak..hehe..terus bangun pagi-pagi buat roti jala plus kuah kari kambing dan bikin kopi o panas lalu jerit-jerit panggil jiran sebelah ajak breakfast sesama bagi mengurangkan rasa kebersalahan itu.  Sweet kan aku..baik tak??  Tapi laki aku x sempat jamah sebab dia kelua uma awal lagipun pakcik tu tak makan kambing...dia takut mengembek kot.

Makan sampai kenyang tinggal 3 je roti jala aku..hehe..makan berteman memang seronok.

Tengahari tadi laki aku balik friday kan break lama sikit siap dia tapau nasi kukus ayam berempah feveret cik raudhah tu.  Papa lom turun kete dia dah tanya papa eli acik kokos? manalah pakcik tu dengar nak oi.

Terperanjat aku sebab laki aku bawak turun kotak bikin saspen aku terlupa yang aritu pos laju tinggalkan slip suh amik parcel sebab mase tu aku takde kat uma.  Aku sebenarnya dah boleh agak sape pengirimnya sebab dia nih memang suka kirim barang kat aku.  Pengguna setia la katakan..padahal bukan aku yang guna, aku tukang beli je, yang guna nih budak dua orang nih....eh bukan guna daa minum daa..

Nak tau aku dapat ape?

Ini dia...

Taraaaaaaaaaaaaa.....................













muka dak adik ade gembira dapat prezie

sekali buka dapat ni..abaikan rumah yang berhabuk sebab dlm proses renovasi.


Susu sustagen 3+ perisa Creamy Vanilla yang baru masih belum ade kat pasaran kot.  Mungkin cooming soon.  Ke dah ade tapi aku je yang tak tau?

Yang bagusnye bila join Susta Club ni banyak mystery gift yang akan kita dapat dan bila dia launch produk baru mesti dia kirim kat aku suh rasa dulu.  Plus boleh attend parenting circle yang dia anjurkan every year.  Bagus tak?  Bagus kan...Sayangnye dak kakak tak minum susu selain dari perisa coklat dan dak adik plak baru 2 tahun takkan nak beri yang 3+ plak kan.   Makanya kene cari idea lain dari elakkan pembaziran mari kita campurkan susu ini dengan milo lalu beri pada dak kakak mesti rasenya bertambah yummy mummy.  Sape-sape yang ade anak dan dia minum susu sustagen mari ikut saya jadi ahli Susta Club.  Dah tentu banyak benefitnye selain dari dia membantu kanak-kanak yang cerewet makan dengan membekalkan nutritious milk yang lengkap dengan 3 hidangan harian supaya mereka dapat 100% makanan seimbang setiap hari.

Tak caye? Cer terai godek-godek website nih ok..selamat menerai!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan